fredag 11 februari 2011

Mer input behöver jag

Femmis har ett forum. Ett forum jag gärna vill läsa. I mailet jag fick om att jag får bli medlem stod det att jag ska betala medlemsavgiften och sedan kan det ta upp till en månad innan de mailar tillbaka med inloggningsuppgifter. Den personen skrev att det tar så lång tid eftersom de gör detta på sin fritid. Jag förstår att det tar så lång tid.

Ändå önskar jag att jag hade inloggsuppgifterna nu. Kunna förkovra sig. Kanske hitta fler bloggar där ensamstående försöker att skaffa barn själv eller har fått barn själva.

Min blogg är lite i ingemansland eftersom jag inte är en försökare utan en funderare. Då är det lite svårt att få läsare och därmed mer input eller stöd inför mitt beslut och eventuella kommande försökande.

www.familjeliv.se finns inte många trådar om ensamstående som försöker att skaffa barn själv. www.villhabarn.se finns det heller inte så många trådar om det. Det finns inte många aktiv på det forumet.

Finns det andra forum som jag inte vet om? Jag kan gärna läsa engelska/amerikanska forum eller bloggar om det inte finns svenska men jag vet inte hur man hittar dem.

2 kommentarer:

  1. Här är en tjej som har gjort ED (tagit emot ett embryo). Det kanske kan vara något att läsa om?

    http://fertilitychallenged.wordpress.com/

    Och den här tjejen kör insemination:

    http://jagvilljagkanjagvagar.blogspot.com/

    Kanske kan hjälpa dig lite på vägen att läsa om andra som kör själva i alla fall?

    All lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen och för att du läser min blogg.

    SvaraRadera