söndag 21 augusti 2011

Känner mig lite dum

Det har varit mycket att tänka på under min semester att jag hade helt glömt bort att skicka min journal till Storkklinik.

De ringde kl. 12 och påminde mig. Jag som inte var hemma kände paniken komma över mig. Vilken bra klinik som ringer.
De sa att jag hade till tisdag på mig men jag ville ju skicka in det så fort som möjligt.

Så fort hem till mig efter att jag hade gjort klart det jag gjorde, för att hämta papprena och sedan fort hem till föräldrarna för att scanna in det och maila det.

Ett par minuter efter att jag har mailat det så fick jag mail tillbaka att de hade fått det.

Det var inte roligt att skriva dit mitt BMI värde men vi får se vad de säger om det. Igår regnade det men idag gör det inte det. Jag vet att jag borde ta en promenad men vi får se om det blir av.

Men jag har lovat mig själv att så fort jag börjat jobba så ska jag promenera varje dag som jag inte håller på med min fritidsaktivitet.

2 kommentarer:

  1. På dig låter de som ett allvarligt problem med din vikt. Så farligt kan de inte va:) vad har du i bmi? Försök o njut av livet o fokusera mindre på utsidan, de är insidan som räknas:)

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag vågar skriva mitt BMI här.

    Jag gick ner mycket i vikt 2008. Men sedan 2009 har jag lagt på mig allt igen.

    Bristande motivation, ork och tidsbrist har gjort att vikten ökat.

    Svårt att förklara allt eftersom jag är anonym här.

    SvaraRadera