lördag 3 september 2011

Dagsspa idag

Det är typiskt att man ska bli sjuk när man har något speciellt inplanerat. Men med massor av medicin borde jag klara av dagen.

Jag vaknade halv fem idag. Gick upp och fixade te, tog lite nässparay och gick och la mig igen. Jag somnade tyvärr inte om och kl. 7 gick jag upp. Nu hade jag ställt klockan på halv 8 eftersom jag ska åka hemifrån kl. 9 men ändå... Sova vill man eftersom man vill bli frisk.

Jag har saker att göra både imorgon och på måndag som jag inte kan ställa in. Dock försöker jag korta ner tiden som jag gör dessa saker.

Det kostar att vara sjuk och jag har inte råd att ringa mig sjuk på tisdag. Pengarna behövs till mina försök. Så nu får jag hoppas att jag mår tillräckligt bra för att gå till jobbet på tisdag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar