fredag 30 september 2011

Nervös

Nu försöker jag rensa min kalender på möten på jobbet mellan den 21 oktober och 28 oktober. Jag är lite nervös men det känns bra tro jag.

Jag måste också rensa bort planerade saker för min fritidssysselsättning. När man har sagt att man ska komma och sedan dagen innan säger att man inte kan är inte så lätt med min fritidssysselsättning.

Jag önskar att jag visste när jag får min ägglossning. Tänk om jag får det innan den 21 eller efter den 28. Att försöka kunna få flexledigt från jobbet och från min fritidsaktivitet i november är inte så lätt.

Synd att beräknad ägglossning i december är kring jul.

Det känns som att jag måste passa på nu för vem vet hur många månader jag måste vänta tills nästa gång. Då måste jag både ha pengar och tid samma månad.
Allt ska ju klaffa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar