torsdag 22 september 2011

En bloggvän har plussat

Anna har plussat. Jag är så glad för hennes skull.

Så min lilla resa om att lära känna min kropp... Igår så fick jag negativt på alla mina tester. Men samtidigt igår så märkte jag att mina flytningar var tjockare och vitare. Jag undrade om det inte betydde att ÄL skulle komma snart. Igår började jag må dåligt på eftermiddagen. Jag tänkte att ni börjar väl den vanliga må dåligt 2 veckor före mens fram till mens-sjukan.
Så imorse så var ÄL-testet positivt. Nästa månad börjar jag nog testa dag 15 tror jag.

Jag är så glad för Annas skull. Nu hoppas jag att fler av mina bloggvänner plussar detta år.

2 kommentarer:

  1. Grattis till positivt ÄL-test! Första steget på vägen =)

    SvaraRadera
  2. Aaaaw, så söt du är! Tack så mycket!!

    /Anna

    SvaraRadera