onsdag 20 november 2013

Mitt i väntan

Det händer inte något just nu. Jag börjar inte med någon medicin förrän mensen kommer. Den förväntas komma om ca 2,5-3 veckor.

Jag har fullt upp med jobb och fritidssysselsättning så tiden går fort på den fronten men sakta på skaffabarnfronten.

Jag läser bloggar, familjeliv och Femmis för att förkovra mig i kunskapen om äggdonation.

Jag är nog nu lite rädd för alla biverkningar som man kan få av medicinerna. Jag vill ju helst inte känna något och kunna göra allt som vanligt. Ju färre som vet vad jag gör desto bättre känns det just nu.

Min chef frågade mig senast igår om hur läget är. Jag sa bara att i december börjar jag med medicinerna.

1 kommentar:

  1. Snart är det dags. Tiden springer om du har mkt för dig och det verkar som om du har det i överflöd. Lycka till!

    SvaraRadera