lördag 14 juni 2014

Sommarfin

Så jag letar på nätet efter en fin sommarklänning och en fin tunika. Tyvärr så är mammakläderna finare än de vanliga kläderna. Det ska vara billigt också.

Ytterligare en påminnelse om vad jag aldrig kommer att få.

Men jag köpte en klänning på Ica idag. Den var på rea och jag hade Icarabatt så det blev 154 kr. Den duger men jag vill se fin ut trots hur jag ser ut.

Idag fikade jag med en vän. Det var skönt.

Livet är inte pest. Men orken, lusten och/eller orken att ta det svåra beslutet att prioritera finns inte riktigt nu.

Det jag måste göra är att gå ner i vikt, få mer ledig tid i mitt liv, fundera på mitt jobb och börja nätdejta.


1 kommentar:

  1. Jag tyckte tvärt om - det var svårt att hitta fina mammaklänningat. Allt är enfärgat eller prickigt, typ.

    Men det är jobbigt att inte känna sig fin! Heja dig som hittade en klänning :)

    Kram JVJK

    SvaraRadera