fredag 24 februari 2012

Balansgång

Igår gick jag hem från jobbet vid halv tre. Måde inte bra. Idag är jag fullpumpad med medicin och därför är jag på jobbet.

Jag har tur att jag har ett jobb med flextid. Det blir 6 timmars-dagar de dagar jag är sjuk.

Det hade varit skönt att vara hemma men bebisförsök kostar och som ensamstående så är det ett stort avbräck att vara hemma sjuk. Jag hoppas att jag blir så pass bättre i helgen att det inte blir jobbigt att gå till jobbet på måndag.

Min mens har inte kommit än. Men nu bryr jag mig inte längre. Det var väl inte meningen att jag skulle åka nu i mars. Nu får vi se om mensen kommer innan torsdag nästa vecka. Jag har till och med onsdag på mig att avboka besöket ifall mensen kommer. Jag vill dock inte avboka läkarbesöket så jag hoppas mer på att mensen inte kommer alls nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar