lördag 25 februari 2012

Dagarna går

Ligger i sängen och är sjuk. Har inte orkat ta mig häriifrån sen jag vaknade vid sju. Men jag ska gå hem till mina föräldrar och troligen sova över där inatt.

Ingen mens än. Jag undrar om sjukdom kan göra mensen väldigt försenad eller utebli en månad. Den 14 januari fick jag mens sist. Då var jag sjuk också men den kom i alla fall. Förra sommaren hade jag 45 dagar emellan men då var jag stressad och ej sjuk. Idag är det 6 veckor sedan jag hade mens vilket blir 42 dagar.

Bara några minuter efter gårdagens inlägg hörde syrran av sig på Facebook. Hon är framme och mår bra. Vi testade Skype för första gången också. Kul att det finns så bra teknik nuförtiden.

1 kommentar:

  1. Trist att det strular så! Hoppas den kommer igång ordentligt snart!

    SvaraRadera