fredag 10 februari 2012

Lite irriterad på min blogglista

Vissa bloggar blir inte uppdaterade och vissa blir uppdaterade fel.

T.ex nu så står det att nya blogginlägg har gjorts på de bloggar jag följer idag. Det stämmer inte alls. Jag vet inte riktigt vem jag ska klaga till.

Annars så är läget oförändrat. Fortfarande sjuk eller ganska förkyld. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Jag har masat mig till jobbet denna vecka ändå. Nu ska jag försöka ta det så lugnt som möjligt i helgen. Men jag ska ändå hem till en kompis imorgon och till föräldrarna på söndag.

Ingen mens än tyvärr.

1 kommentar:

  1. Jeg flyttet min blogg rett etter det innlegget som står som det siste på listen din. Adressen er den samme, men den ligger på en annen server. Du må nok oppdatere linken for å få opp oppdateringene mine. Jeg har lagt merke til at det har skjedd på alle andre blogger også. Desverre!

    SvaraRadera