tisdag 21 februari 2012

Hur jag går vidare

Även om mensen kan hoppa över en månad så hoppas jag att ägglossningen inte gör det.

Så det innebär att det troligtvis är dags nästa vecka att börja testa.

Samtidigt så funderar jag på om jag ska boka en ny gynekologtid. Jag fick tips på Femmis-träffen om en läkare som bara har några dagars väntetid. Men samtidigt så känns det dumt att boka en tid och sen när jag ska gå så har mensen kommit. Det har funnits månader när det har varit ca 40 dagar i en cykel men sist det hände var förra sommaren när det dröjde mer än 40 dagar mellan juni- och julimensen. Då var jag stressad och det var 2 olika semstrar som jag hade samt att jag arbetade mellan dessa två semestrar.

Om ni har några råd eller erfarenheter att dela med är ni välkomna att lämna dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar