torsdag 23 februari 2012

Blivit sjuk igen

Det är något som går runt på jobbet. Det är inte många som känner sig 100 % friska. Min chef mådde inte bra i måndags och undrade om han skulle skippa träningen då. I tisdags så hade han en del viktiga möten bland annat utvecklingssamtal med sin chef. Direkt efter utvecklingssamtalet kl. 15 gick han hem. Sedan dess har han varit hemma.

Min chef var sjuk i månadsskiftet januari/februari också.

Jag har ju varit friskare de senaste dagarna. Jag tränade till och med i söndags och måndags. Men det har varit att jag har hostat ett par gånger om dagen den senaste veckan.

Inatt vaknade jag kring kl. 03. Då visste jag att jag är på väg att bli sjuk igen. Klockan 6 skulle jag upp. Nu känns det i halsen och och jag har haft ont i magen till och från.

Ingen mens har kommit.

Men nu har det magonda försvunnit och jag hoppas att den inte kommer tillbaka idag. Jag är på jobbet dock.

Jag är så trött på min kropp. Ingenting funkar just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar