onsdag 11 maj 2011

1 vecka kvar + tips på en bra hemsida

Tills jag tar det första steget mot att kunnas insemineras i Danmark. Lite nervöst är det. Jag är orolig att läkaren kommer att säga att jag väger för mycket. Jag vet att jag väger lite för mycket men just nu har jag inte tiden att träna så fokuseringen är på att äta mer rätt. Innan jag började med min fritidssysselsättning tränade jag 3 dagar i veckan.

Ni kanske undrar varför jag inte har tid för jag är singel. Minst 2 vardagskvällar i veckan men oftast 3 kvällar i veckan kommer jag hem mellan 21 och 23. De övriga två måste jag läsa saker inför de 2 till 3 kvällarna jag håller på med min fritidssysselsättning. Jag brukar försöka läsa på helgerna men då måste man städa, umgås med andra, vila osv så helgerna försvinner snabbt.

Denna helg håller jag på med min fritidssysselsättning mellan 9-16 både lördag och söndag samt nästa vecka på måndag kväll, tisdag kväll och onsdag kväll. Men efter midsommar fram till slutet av augusti pågår inga aktiviteter i min fritidssysselsättning. Jag är fri då.

Därför är det mer fokus på att äta rätt.

Igår fick jag ett mail ifrån mig själv som jag skrev för 2 år sedan. Ni kanske undrar hur det kan gå till. Jo, på www.futureme.org så kan man skriva ett mail till sig själv i framtiden. Man skriver vilket datum som man vill mailet ska skickas.

Tydlgien så skrev jag mitt mail för 2 år sedan. Där önskade jag mig själv lycka till inför försöket (det tredje) att ta körkort och att jag inte skulle ge upp om jag ännu inte hade hunnit ta körkort. Jag tog mitt körkort i februari förra året. Visserligen bara automat men jag har ju en bil som jag kan köra med nu så det duger. Av en händelse så står det i dagens Metro Stockholm om att ta automatkörkort. Jag visste inte att 90-95 % av alla bilar i USA är automatbilar. I Sverige är det ca 25 % tror jag det stod.

I alla fall så blev jag glad överraskad över mailet jag fick igår. Jag hade helt glömt bort att jag hade gjort detta.

Jag funderar om jag ska skriva ett nytt till mig själv. Då vill jag skriva om barn fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar