lördag 28 maj 2011

Jag var på Femmis picknick idag

Pratade med några mammor och två till som var funderare/försökare.

Jag fick veta mycket som var nyttigt. En bra hjälp inför mitt beslut.

Det är mycket som snurrar runt i mitt huvud nu så att veta vad jag ska skriva om här är svårt.

Men mer säker på att jag vill ha barn har jag blivit.

En på picknicken sa att saker och ting ordnar sig. Att oroa sig för ekonomin ska man inte göra för man anpassar sig.

Så min slutsats är att oroa sig för ekonomin gör man resten av livet. Men när man har ett barn så sköter man sin ekonomin efter bästa förmåga samtidigt har man ett barn som man älskar väldigt mycket. Ett barn ger så mycket.

Nu oroar jag mig över att jag kommer att få det svårt att bli gravid. Jag vet inte hur jag skulle klara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar