fredag 20 maj 2011

Tålamod

Jag har alltid tyckt att jag är tålmodig. Men att vänta på något som man vill ska komma men inte kommer...Det är lite småjobbigt. Jag ville nog skriva jobbigt men jag känner att min känsla är nog bara en miljondels mindre än de som väntar på sina pluss på ägglossningsstickan eller väntan på plusset efter varje inseminationsresa eller IVF-resa.

Jag inser att jag kommer ha större förståelse för att läsa er bloggar nu... De får en annan innebörd nu.

Alltså ingen mens idag.

2 kommentarer:

  1. Åh fina du - den här resan är en studie i tålamod! Du vänjer dig snart... eller nåt :D

    SvaraRadera
  2. Japp, kunde inte saggt det bättre själv. Man får se det som personlighetsutveckling. Och hur mycket kommer man inte uppskatta de bra ögonblicken som kommer! Man får försöka tänka så. För tusan vad det kan tära ibland.

    SvaraRadera