söndag 17 april 2011

När jag får barn

Det känns skönt att kunna vara öppen med min familj om vad jag vill. Att kunna säga när jag får barn så ska jag...

Idag har varit en bra dag. Jag ville bara göra vad jag ville utan de vanliga helgkraven. Så inget städande eller matlådelagande. Tog en promenad, surfade på datorn, tog en lång skön dusch, åt middag hos mina föräldrar och vilade.

Det är många kändisar som är födda 81 eller senare som får barn. Det påverkar en när man läser om dessa kändisar men som tur är inte så mycket i alla fall inte än.

Men så länge Paris Hilton inte blir gravid så borde jag inte tycka att mina klocka tickar. (Skojar).

1 kommentar:

  1. Om Paris H blir gravid innan mig så blir jag nog lätt chockad... hon och victoria beckham lixom - hur välkomnande miljöer kan de ha i sina kroppar? (och ändå är vb inne på sin fjärde graviditet...)

    Hua!

    SvaraRadera