tisdag 12 april 2011

Svar på kommentaren

Jag vill inte uppge hur mycket jag har i lön men det är mer än 20 000 kr men mindre än 30 000 kr före skatt.

Jag har nog råd att skaffa barn fast när man är ensamstående och tänkar dessa tankar så då oroar man sig lite för hur ekonomin ska bli.

Jag har tankar på att skära i mina kostnader så fort jag blir gravid. Men vem vet när jag blir gravid. Om 1 år eller 5 år.

Denna sommar har jag väldigt stora kostnader. Jag fyller bara 30 en gång i mitt liv. Men efter det så har jag inte tänkt att skaffa några stora kostnader i mitt liv. Det ska gå till inseminationsförsök och kommande barn.

Jag vet att jag inte kan skaffa allt på en gång men det känner nog alla i sitt liv. Därför planerar jag och förutser kommande kostnader som t.ex. min dator. Jag vill helst ha nya byråer från Ikea men det kanske blir begagnade som är billigare.

Jag kanske var otydlig i mitt förra inlägg men jag klarar mig på min inkomst. Just nu hjälper jag min familj med lite pengar också så då blir det mindre kvar för mig att leva på men jag klarar mig. Alla mina räkningar blir betalda i tid och det enda som egentligen blir lidande när jag ger pengar till min familj är matkontot. Som tur är så tycker jag blodpudding är gott.

4 kommentarer:

  1. Men vad är det där för anonym fegis som skuttar runt härinne? Måste ju vara samma som kommenterat hos Jag vill. Jag tror att du kommer klara dig alldeles utmärkt! Det finns gott om barn med två föräldrar som lever i misär. Det är stor skilnad på att leva med barn i dagliga livet som jag gör nu, och hålla på att skramla varenda spänn till inseminationer. Visst det är utgifter nu med, men att punga ut 10 000 kanske en gång i månaden med försök och resa.. ja det kan man ju förstå är påfrestande. Jag tycker du ska strunta i eventuella anonyma kommentarer som bara är otrevliga. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket.

    Jag undrar också hur dessa personer hittar hit.

    SvaraRadera
  3. Det verkar som om den där anonym har lite för mycket tid att fördriva då hen väljer att skriva osympatiska kommentarer hos människor hon på långa vägar vet någonting om.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Lyssna inte på den här anonyma personen, hon vet uppenbarligen inte vad det är hon pratar om. Varför ska man hålla på att fälla en massa sårande kommentarer överallt och sen vara anonym på köpet...

    Kram!!

    SvaraRadera