fredag 22 april 2011

Syrran flyttade in idag

Syrran får sin hyresrätt den 1 juni. För att spara pengar sa hon upp sin studentlägenhet så att hon slapp betala hyra för maj månad. En månad går fort. Det blir kul att ha lite sällskap.

Hon ska hjälpa mig när hon bor här att se hur jag kan göra så att jag får mer utrymme i min lägenhet. Vilka sorters byråer jag bör köpa och om det finns utrymmeseffektiveriseringar att göra. Allt detta görs så att jag kan bo kvar i min tvåa när jag får barn.

Jag tänker ofta på när jag behöver flytta till en trea för barnets skull. Vill jag ha ett till barn måste jag kanske flytta till en fyra.

4 kommentarer:

  1. Mysigt med sällskap. Jag får antagligen också en syster till mig i sommar. Trångt men kärleksfullt :-)

    SvaraRadera
  2. åh mysigt! Systrar är bra :) jag bor ju i tvåa, tänker att Bambi och jag kommer vilja ha egna rum närhan är 3. Senast. Synd att tvåan är så planerad att jag inte kan bo i vardagsrummet. men jag tror det ger sig :)

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du har rätt. Jag är lugn och har förberett med väl.

    Jag hoppas ni får en riktigt mysig månad!

    SvaraRadera