torsdag 2 juni 2011

Ledig idag

Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Jobbat, kommit hem, sovit och sedan jobbat igen.

Idag har jag hjälpt syrran att flytta. Imorgon jobbar jag. På min enhet jobbar ca 150personer och bara 10 jobbar imorgon. Jag är den enda på min sektion på 20 personer som jobbar imorgon. Jag vill inte slösa bort mina semesterdagar och jobbar hellre imorgon. Jag är ändå ledig på måndag även om jag har tvättstuga kl. 07.

Nästa vecka på fredag ska jag ta prover igen. Det är skönt att jag ska göra det. Ett till steg i resan.

Det slog mig idag att om 2 månader är det augusti och då är sommaren nästan slut. Vad fort tiden går. Tänk att för två månader sedan så fanns det snöhögar fortfarande kvar som höll på att smälta bort.

Min mamma hoppas att jag är gravid om 1 år. Jag får se. Få se även om jag har lyckats flytta till en trea inom 1 år.

1 kommentar:

  1. Jag håller med mamma, hoppas du är gravid inom ett år!

    SvaraRadera