måndag 22 oktober 2012

Ny vecka

Ja, vad ska jag säga. Jag lever som vanligt men tror att jag tänker på det mer för det är vecka nummer två. Mensen kan ju komma när som helst.

Annars så planerar jag mitt liv som om jag inte är gravid. Planerar minst en resa. Min kompis som jag fikade med igår med skulle gärna vilja åka någonstans med mig nästa år också. Med syrran så har vi i alla fall bestämt att resan blir av i mars. Vart är inte riktigt bestämt än eftersom det beror på hur mycket pengar vi får ihop. Vi skulle vilja åka i slutet av mars men då är det påsk och resorna är då väldigt dyra. Så veckan innan påsk satsar vi på. Jag har nyss mailat min chef om jag får ledigt 19-28 mars. Så länge ska vi inte vara borta men då har vi några dagar att spela med när vi ska boka resan. Ta avrese- och hemresedag när det är billigast är det tänkt. Minst 4 dagar vill vi vara borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar