fredag 5 oktober 2012

Testar fortfarande

Inget positivt test än. Gynekologen tror att den växer med 2 mm per dag medan jag tror på mindre. Om den växer med 1 mm per dag så borde den vara 18 mm på tisdag. Så senast på tisdag borde jag få ett positivt ägglossningstest.

Jag köpte ett paket Clearblue tester igår. Jag hade ett öppnat med 2 tester kvar och ett oöppnat redan hemma. Så jag tänker testa tre gånger om dagen idag och nu i helgen. Jag borde inte missa det då. Om jag kan och hinner så kanske det blir 4 gånger om dagen. Men då måste jag få positivt senast måndag morgon om jag ska slippa köpa ett nytt paket på måndag.

Annars så hoppas jag att det verkligen växer en äggblåsa med ett ägg i.

Jag funderar fortfarande om sprutor kanske är det som funkar bäst på mig. Dubbla dosen pergotime och bara en äggblåsa. Jag är fortfarande besviken över det. Eller kan man ta trippeldos pergotime?

1 kommentar:

  1. Det räcker med en blåsa. Dubbla Pergotime, en blåsa och en fantastisk Mini!

    SvaraRadera