fredag 23 november 2012

Lite saker händer i mitt liv

Vi spelar på hästar här på jobbet. En Harry boy varje vecka för ca 150 kr. Denna vecka vann vi och vi fick 4 400 kr var.

Den vinsten har gjort att jag är lite lugnare på pengafronten. Så pengar till ett försök i januari kommer jag att ha samt att nu är det bestämt att det blir New York i mars. Min syrra var så glad över vinsten för hon visste att det innebar att New York verkligen blir av.

Så idag ska jag växla pengar till min Danmarksresa.

Jag måste också börja räkna dagar ordentligt så att jag vet när jag ska ha min Proverastart. Den 24 december är bara något jag har räknat snabbt fram till i huvudet. Jag har inte tagit fram en kalender och verkligen räknat dagar. Men det är december nästa vecka och jag måste räkna fram ett exakt datum.

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt!!!! Grattis:) nu fick du ju lite medvind, njut:)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!!!! Grattis:) nu fick du ju lite medvind, njut:)

    SvaraRadera
  3. Men åh, vad kul! Så välförtjänt en vinst kan hamna ibland :-)

    SvaraRadera