onsdag 19 december 2012

Härnäst

Jag ska försöka ringa Mamamia imorgon och se om det finns någon gynekolog som jobbar imorgon eller på fredag. När jag ringde idag så var alla deras telefontider slut. De har ett dumt system att man ringer dit, knappar in sitt telefonnummer och får sedan en tid där de ringer upp. Tyvärr får man oftast en tid flera timmar efter man har ringt typ 5-6 timmar efteråt. Då är det eftermiddag och kanske försent att få en tid.

Det är synd att det finns så få gynekologer i Stockholm som hjälper till.

Den på mottagningen som ringde upp mig idag och sa att gynekologen är sjuk sa att om det är viktigt kanske jag kan få en akuttid hos någon gynekolog eller gynakut. Jag ville inte berätta för henne vad jag ville ha hjälp med så jag sa bara ja, ja och tackade för att hon hade ringt.

Jag får väl bara hoppas att det verkligen växer en äggblåsa.

Annars så är Clearbluetesterna inköpta och jag funderar på om jag ska börja gå upp kl. 3 på natten nu i helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar