torsdag 13 juni 2013

Ruvardag 4 (Krämpor/Biverkningar)

Jag är så himla trött. Det känns som att det spelar ingen roll hur länge jag sover så måste jag sova mer. Att ta sig till jobbet är en kamp i sig.

Jag är förstoppad. Det känns konstigt i magen och jag tror att den har blivit större. Läkaren i Danmark sa att jag måste dricka minst 3 liter vatten om dagen. Nu har jag inte varit så duktigt och klarat av det men jag har druckit mer än vanligt. Jag försöker att dricka dubbelt så mycket när jag äter och har alltid ett glas bredvid mig på jobbet eller hemma.

Jag tycker inte att jag kissar mer trots att jag dricker mer.

Idag vaknade jag av att jag hade ont i båda överarmarna. Jag har aldrig haft det förut.

Jag vet inte om det är biverkningar av något men nu tar jag 5 olika preparat per dag.

Att må så här är ju värt det om man vet resultatet men nu vet jag inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar