onsdag 9 mars 2011

Sovit en natt och tänkt lite till

Det känns lite bättre idag. Jag trodde inte att jag skulle tänka sådana tankar igår när 2 föräldralediga kvinnor kom till jobbet.

Det konstiga är att min bästa kompis är gravid och är beräknad till den 27 maj och när jag är runt henne känner jag inte så här. I början efter att hon hade berättat att hon är gravid så började jag tänka mer på att skaffa barn själv. Det var väl det som gjorde att jag bestämde mig till sist för att köra på och bli gravid själv. Jag vill inte låta tiden rinna iväg. Så i början kändes det lite konstigt att min bästa vän är gravid men det släppte ganska snabbt. Det är kanske skillnad mellan när en bästa vän är gravid och när jobbarkompisar har barn.

Dock hade jag bestämt att jag skulle göra så mycket annat under 2011 att först 2012 kan jag göra ett första försök.

Tack för kommentaren Jag vill Jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar