tisdag 14 juni 2011

3 dagar kvar

Tills jag åker.

Jag är lite stressad. Jag har en del saker att göra idag och de kommande två kvällarna att tid till att packa är lite svårt att finna.

Det är nog också att jag inte riktigt ser framemot resan till New York. Jag vet inte vad det är för fel på mig. I hur många år som helst har jag velat åka till USA. Nu vill jag istället åka till Köpenhamn och skaffa barn men som min ekonomi ser ut nu så blir det nog först nästa år jag kan börja försöka om jag inte tar ett lån.

3 kommentarer:

  1. Härligt med resa men jag förstår precis vad du menar. Hela tiden i Australien så önskade jag att jag varit hemma så jag kunde gjort ett nytt försök. Tror det bara får bli så i den här processen, det blir det enda viktiga.

    Hoppas förstås att du ska kunna njuta av din efterlängtade resa. Försök att släppa hemmatankarna och bara var! (Lätt sagt, svårt gjort :-S)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du ändå njuter när du väl är där. Borta bra men hemma bäst. Resan till Köpenhamn kommer tids nog. Njut av N.Y.Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas också att du ändå kommer att njuta av resan. Ibland brukar det ju kännas bättre när man väl kommit iväg! =)

    Kram

    SvaraRadera