söndag 26 juni 2011

När jag ska börja testa...

för att se när jag har ägglossning. Jag har varit sugen att köpa ägglossningstester redan nu men jag vill nog vänta tills läkarbesöket är gjort (19 juli) och att jag har fått veta resultaten. Så kanske i augusti kan jag börja med ägglossningstester. Tänk om jag redan i december kan åka på min första inseminationsresa.

Just nu längtar jag så efter datumet 1 september. Då är journalsamtalet gjort och jag borde kunna ha en ekonomisk plan för detta.

1 kommentar:

  1. Hmmm... jag tänkte så här - jag började testa rätt så tidigt för att se om jag hade en regelbunden cykel och hur den såg ut. Eftersom jag är ruskigt regelbunden kunde jag sen med all säkerhet säga att ÄL infaller någonstans mellan dag 10-12 vilket gör att jag inte behöver testa i typ tio dagar för att hitta rätt. Utan oftast räcker det med två-tre :0)

    Heja dig för att du har en sån tydlig och bra plan!

    SvaraRadera