onsdag 27 maj 2015

Vad innebär en lagändring för mig?.

Det har varit en del den senaste tiden om det kommande lagförslaget.

Blir det gratis så tro jag att jag ska ställa mig i kö för en behandling. Det skadar inte att ställa sig i kö.

Just nu jobbar jag en hel del och när de erbjuder övertid vissa tillfällen på jobbet så tar jag det. Jag behöver pengarna. Samtidigt så är det mycket att göra på fritidsintresset inför sommaren.

Men efter midsommar så behöver jag bara jobba normalt och fritidsintresset har tagit sommarsemester.

Jag sökte en distanskurs för två veckor sedan. Jag sökte den efter sista anmälningsdag för högskoleantagningen men det gick att göra en sen anmälan på den kursen.

Jag vet ännu inte om jag ska gå den. Det var över 10 år sedan jag pluggade sist.

Men jag behöver något nytt i mitt liv. Jag behöver känna att jag utvecklas personligt. På jobbet händer inget spännande.

Eftersom jag har haft mycket att göra och på ledig tid försöker träffa vänner så har jag inte haft tid med nätdejting. Kanske i höst kan jag ta tag i det.

Jag har inte gett upp på barn men gör inget aktivt.

Jag vet att jag borde träna också men hinner inte. Att få in pengar och att ha vilotid går före.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar