söndag 23 januari 2011

Lite mer om mig

Ja, mitt besök närmar sig. Det är hos Mama Mia som jag ska ha mitt besök på. Lite nervös är jag. Jag har bestämt mig att jag måste gå ner i vikt.

Jag gick ner 10 kg under 2008 men nu har jag gått upp allt igen. Jag har liksom ingen tid till att träna och sen tar familjeproblem en del tid av mig. Föräldrar och två syskon som tar tid av mig. Jag har ingen normal familj där vuxna kan ta hand om sig själva hela tiden.

Jag har även ett fritidsintresse där det är minst ett möte i veckan på en vardagskväll. Denna vecka är det tre kvällsmöten och en aktivitet på lördag mellan 11-13. Detta fritidsintresse har gjort det svårt för mig att äta rätt eller ett par gånger att äta över huvudtaget. Träning har jag då lagt av med för att kunna arbeta heltid, mitt fritidsintresse, familj och kunna få vila.

Till detta ska jag åka på ett 24 timmars spa på onsdag och komma hem på torsdag. Jag är nog hemma kl. 13 på torsdag och mitt möte den dagen börjar kl. 17.30. Jag borde hinna när jag kommer hem att ta det lite lugnt, äta och åka iväg till det mötet.
Jag ska åka tillsammans med min bästa vän. Hon är gravid i 21 veckan. Det är hennes första barn.

Idag har jag inte så mycket att göra. Jag minns inte när jag hade en söndag med så lite att göra. Det är därför jag kommer att promenera lite idag. Bättre än inget.

Tack Loba för din kommentar. Min första.

1 kommentar:

  1. Hej Dina! stort lycka till!! Ska bli spännande att läsa om dig :)

    SvaraRadera