fredag 7 november 2014

Sjuk pga stress på jobbet

Kaos på jobbet. Många som blivit sjuka denna vecka. All stress har nog gjort det. Chefen har mailat och sedan gått runt och igen bett så många som kan att jobba imorgon lördag och nästa lördag.

Men jag har jobbat två lördagar i oktober och övertid många vardagskvällar. Jag orkar inte mer nu. När jag vaknade imorse så kände jag att jag hade ont i halsen.

Sedan är det flera på jobbet som gick till jobbet idag trots att de inte mådde bra. Vi har klagat till cheferna om den bristande planeringen. Det var ingen överraskningen om denna arbetstopp. Den kommer varje år. Våra chefer är också jättestressade och jobbar över. Deras chefer är på dem att se till att vi hinner klart till deadline.

Det går upp och ner i dejtingvärlden. När jag får upp hoppet om att den här personen som jag skickar meddelanden till på dejtingsajten kan leda till en dejt så slutar de att skriva. Målet om en dejt under 2014 känns avlägset.

Så i helgen ska jag försöka bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar