onsdag 14 januari 2015

Dejt nr 2 och år 2015

Jag var på en dejt förra veckan. Han hörde aldrig av sig efter det.

Jag måste verkligen ha gjort ett dåligt intryck. Eller så googlade han mig och tyckte att jag verkade konstig.

Men jag tyckte att han var trevlig och kunde gå på en till dejt med honom.

Jag har skrivit ett sms och ett meddelande på dejtingsajten till honom. Det är allt. Jag har inte stalkat honom. Men inget svar.

Just nu försöker jag fundera på hur jag ska finna tid till att gå och träna.

En på jobbet sa att hon sover 5-6h per natt vilket gör att hon då får tid att träna. Hon skulle inte få ihop livspusslet annars.

Jag måste sova 7-8h för att må bra.

Den senaste tiden så har kroppen varit konstig. Huvudvärk både i måndags och tisdags. Jag gick och la mig kl. 20 i måndags. Idag kom mensen så det berodde kanske på det. Men jag som hade tagit det väldigt lugnt i helgen ville inte starta veckan med huvudvärk. Jag hade tänkt att jag skulle vara utvilad.

Jag har jobbar alla vardagar under jul och nyår så ingen riktig vila fick jag. Men i år ska jag försöka få till minst en veckas sammanhängande ledighet vid jul. Det är svårt när man är bara två som jobbar med en arbetsuppgift och en alltid måste vara på plats.

Jag hoppas att jag mår bra under 2015. Det är allt jag vill.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar