söndag 7 september 2014

Min andra träningsvecka avklarad

Så nu har jag i 14 dagar i rad tränat en kvart om dagen. Igår tog jag en promenad också.

I facebookgruppen som jag är med i så har en person gått ner 4 kg på en månad genom att äta nyttigt och ta 4 snabbpromenader på mellan 45 min och 1 timme i veckan. Jag vet att man inte ska jämföra sig med andra men det kändes bra att läsa det.

Det krävs inte att man tränar på gym 4 gånger i veckan för att nå resultat.

Jag är då faktiskt ganska nöjd med att jag har klarat av 15 min per dag. Finns det tid för promenader så försöker jag få in det.

Jag städade hemma igår så lite energi gick åt det också.

Kommande vecka har jag mycket att göra så jag vet inte om jag kommer att hinna med mer än 15 min per dag.

Det är så skönt att det fortfarande är sommarväder ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar