lördag 27 september 2014

Hur vill jag vara som person?

Det är många existentiella frågor som snurrar i min hjärna.

Jag vet inte riktigt hur jag vill vara som person och hur jag vill att resten av mitt liv ska vara.

När jag kom hem från jobbet igår ( fredag kväll) så började jag känna mig konstig i kroppen. Som jag brukar göra när jag blir sjuk. Jag tog ett piller som jag har köpt på hälsokosten för att förhindra att jag blir jättesjuk.

Jag vaknade av att kroppen mådde sämre men jag orkade göra de viktigaste sakerna som jag skulle göra idag.

Men det var så mycket mer jag vill göra.

Det jag vet är att det är två månader sedan jag var sjuk sist.

Nu är klockan snart midnatt och jag ska gå och sova. God natt.

1 kommentar:

  1. Jag tänker att det är en rätt viktig fråga att ställa sig. Vem är jag? Hur vill jag vara? Och vart vill jag komma?

    SvaraRadera