måndag 15 september 2014

Vikt igen

Två inlägg back to back.

Jag vägde mig för en vecka sedan. Jag hade tyvärr gått upp i vikt. 80,1 kg blev det. Jag vägde mig idag igen. 80,1 kg idag igen. Så jag står still.

Förra veckan var hektiskt med mycket jobb både på jobbet och fritidssysselsättningen. Jag hade inte ork att tänka till inlägg till bloggen.

På fredag är det kuratortime igen. Inget beslut om framtiden är tagen.

Just nu är det mina 15 min träning hemma per dag som är min kontinuitet. Men när jag nu går upp i vikt så borde jag börja promenera.

Men jag behöver pengar så jag har sagt till jobbet att jag kan jobba övertid denna vecka. Min chef mailade förra veckan och frågade om det fanns några som ville jobba övertid denna vecka.

2 kommentarer:

  1. Vad är det för nåt du sysslar med på fritiden? Eller det kanske inte är något du vill berätta! Kämpa på i alla fall! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte berätta om mitt fritidsintresse för det skulle nog avslöja vem jag är.

    SvaraRadera