onsdag 21 november 2012

Lätt att vara lat men inte idag

Jag är svårmotiverad när det gäller att röra på mig. Men idag gick jag en promenad som varade en timme. Eftersom det var ca 6 plusgrader så gjorde det enklare att promenera så länge.

Jag vill ha vinter men det är kanske för att någon eller något vill att jag ska promenera som det aldrig blir någon vinter här.

Jag tycker september-november har varit mycket bättre månader vädermässigt än juni-augusti om man jämför med det normala för dessa månader. Varmt och inte så mycket regn.

Jag borde ha ägglossning vid den här tiden. Få se om jag får mens om två veckor. Min plan är fortfarande att börja med Provera den 24 december.

1 kommentar:

  1. Jag älskar att promenera men jag är lat som sjutton... har kommit på att enda sättet att få min ända ur vagnen är att promenera delar av vägen hem från jobbet. För då är jag ju ändå _ute_ :)

    SvaraRadera