söndag 4 november 2012

Vill att saker och ting går min väg

Har jag inte råd att försöka igen och min kropp inte vill låta mig bli gravid så då vill jag att andra saker i mitt liv ska gå bra. Allt behöver inte gå dåligt.

Nu på fredag har jag lönesamtal. Jag är nog värd 3 000 kr mer i lön men det lär nog bli högst 500 kr.

Jag vill ha en bra semester.

Jag längtar efter vinter och vill ha snö.

Jag vill att saker i mitt liv ska gå bra. Det är tufft att leva ett liv i motgångar.

De saker jag ska vara glad över är att jag har en bostad och ett jobb. Det är bra att jag har den grunden men  jag vill ha mer.

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag har suttit och läst igenom din blogg. Jag känner igen mig i dina funderingar. Jag var singel länge och hade börjat fundera på om jag skulle försöka bli gravid på egen hand, hade faktiskt kommit ganska långt i de funderingarna. Sedan träffade jag min nuvarande man (jag var dock flera år äldre än vad du är nu), och funderingarna skiftade i färg, men barnlängtan fanns kvar. Så nu är vi på g med ivf.
    Med min kommentar till dig ville jag egentligen bara skriva att jag läst dina tankar och kan relatera. Och att jag önskar dig all lycka - jag hoppas också att saker och ting ska gå din väg :)

    SvaraRadera