torsdag 8 november 2012

Spolning

Dum som jag var så mitt bland annat så glömde jag fråga om spolning av äggledarna. Så jag ringde i morse och frågade när det kan vara aktuellt. Sjuksköterskan ringde för några minuter sedan och sa att utifrån att jag kanske inte får mens i december så idag måste de göra spolningen. Halv fem fick jag tid. Jag ska ta två alvedon och en ipren innan. Äta ordentligt vill de också att jag gör. Då kanske det inte riktigt funkar med den sallad jag äter varje dag.

Jag har lönesamtal imorgon och jag hoppas att jag inte mår så dåligt att jag inte kan komma till jobbet imorgon.

Vi har ett möte på jobbet imorgon kl. 8 och lönesamtalet är kl. 10. Jag ska ha lönesamtal med min gamla chef men jag måste nog berätta för min nya chef redan idag om att skaffa barn. Tänk om jag inte mår så bra och inte kan komma till jobbet imorgon eller orkar bara komma senare till jobbet. Jag hade åtminstone tänkt vänta till december att tala om för henne.

Jag har idag också mailat Storkklinik om att nästa gång vill jag ha en ny donator.

1 kommentar:

  1. Du kommer inte må dåligt! Visst känns det precis när de för upp katetern men inte värre än inseminationerna tyckte jag. Efteråt känns det ingenting. Lycka till!

    SvaraRadera