tisdag 13 november 2012

Räkna fram datum

Nu är allt som vanligt när jag gör saker som inte innehåller planerande för barn. Jag oroar mig lite om det var bra att göra en spolning när jag hade mens men läkaren visste ju om det och sa inget. Jag är orolig för att min slemhinna har fastnat i äggledarna i och med spolningen och hindrar ägget att vandra till livmodern. Eller ännu värre göra att ett befruktat ägg fastnar på fel ställe.

Jag har inte räknat fram än vilken dag jag ska börja med Provera. Det borde bli vid jul men jag har inte tagit tag i räkna fram ett datum. Jag gör kanske det i början av december.

Det finns ju en lite oro att jag får mens av mig själv i december. Det blir ju första gången på länge och då måste jag utan läkarhjälp räkna fram när det är dags att börja med Provera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar