söndag 4 november 2012

Mensen kom idag

Så nu slutar jag med progesteronet.

Vid två kände jag att jag hade ont i benen. När jag gick på toaletten vid tre då fanns det blodfläckar på trosan. Direkt efter det gick jag på en timmes lång promenad.

Jag behövde frisk luft och rensa tankarna. Så nu ska jag försöka fokusera på att gå ner i vikt, må bra och annat. Vad annat är för något vet jag inte men jag lär nog kunna fylla min tid med annat.

Men samtidigt kan jag inte glömma detta med att få barn. Nästa år fyller jag 32. Har man bara råd med två försök om året så går tiden fort. Pengarna till juliförsöket togs av pengarna jag hade sparat ihop till ett januariförsök som aldrig blev av. Bara augusti- och oktoberförsöket bekostades av årets pengar.

Att använda kreditkortet eller ta ett lån finns alltid i bakhuvudet. Men jag försöker betala av min kreditkortsskuld och vill inte öka den.

1 kommentar: