torsdag 1 november 2012

Vad göra nu?

Hej!

När jag inte är mitt uppe i det hela så har jag lite svårt att veta vilka hemsidor jag nu ska surfa på. Jag brukar ju fördriva min tid på att surfa på olika skaffbarnsidor och bloggar. Men den "kick" eller goda känslan som jag förut fick av dem verkar inte infinna sig. Mest likgiltig känner jag mig.

Det är inte mycket som kan göra mig glad.

Det lutar också mer åt att det blir New York i mars. Jag ser fram emot det men det betyder också att chansen att på något sätt få ihop pengar till ett nytt försök i januari minskar.

Det är väl nu jag inser att ett plus betyder så mycket.

Så nu får jag se till att bli gladare igen.

Jag är åtminstone glad över att det är november för nu kan man säga att nästa månad är det jul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar