måndag 31 december 2012

Årets sista dag

Jag såg tillbaka på år 2012 och konstaterade att det var ett bra år. Visst fanns det negativa saker som hände men det blev ett ganska stabilt år. Det är skönt med ett stabilt år. Jag ser fram emot nästa år. Jag ska göra ett nytt försök i januari, åker till New York i mars och längtar efter sommaren. Längtan efter sommaren är nog för att jag önskar det är en solig och varm sommar och då kan jag göra många olika saker.

Det vore bra om jag kunde gå ner mer i vikt nästa år. Idag ska det vara 3 grader varmt på dagen och 6 grader varmt vid midnatt. Kommer inte vintern tillbaka snart så innebär det att det kommer att gå promenera oftare redan nu i januari.

Jag har försökt fixa lite i hemmet de senaste dagarna. Igår köpte jag en Algot förvaringslösning med fyra lådor på Ikea. Jag hade en sedan tidigare men föregående års modell. Tyvärr glömde jag att mäta garderoben och trodde att det skulle vara samma storlek som föregående års modell. Så den gick inte in i min garderob. Jag fick ställa den i sovrummet och måste komma på någon lösning så att den ser finare ut. Jag funderar på att köpa tyg och lägga det över hela. Hjul kanske inköps också.

Gott Nytt År allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar