tisdag 18 december 2012

Dag 10

Testade med två tester i morse. En av testlagrets och en Clearblue. Båda visade negativt. Det känns skönt att ha ett helt negativt Clearblue test eftersom när det blir posititivt så borde det vara större chans att testet har rätt.

Annars så har jag gett upp detta med att gå ner 5 kg på två månader. Jag har ätit så onyttigt i flera veckor. Igår köpte jag godis till bion, åt lussekatter och pepparkakor på jobbet, hela helgen åt jag onyttigt och listan blir bara längre och längre.

December är ingen bra månad att försöka gå ner i vikt på. Å andra sidan har jag vägt ungefär samma sak så jag har nog inte gått upp så mycket i vikt heller och det är positivt.

Nu fungerar dataprogrammet på jobbet så idag får jag nog en del att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar