lördag 22 december 2012

Bakat och nytt år

Idag har jag varit hemma hos föräldrarna och bakat en del. Det var kul.

Jag har idag också funderat på nuet och julen om ett år. Det är många bloggare som skriver om att de är ledsna över att ännu en jul är de inte gravida eller har barn och att de önskar att nästa jul är de gravida eller har barn.

Idag när jag förberedde julen så tänkte jag samma sak. Jag minns inte vad jag tänkte förra julen (har inte kollat bakåt i bloggen för jag orkar inte nu) men jag gissar att då hade jag bara gjort ett försök och fortfarande var optimistisk.

Så nu känns det för första gången för mig att denna jul är jag inte gravid och inte har ett barn.

Den stora frågan är hur är det julen 2013?

Jag hoppas att ni som läser min blogg får det ni vill ha och är lyckliga julen 2013 och denna jul blir en bra jul för er.

1 kommentar: