söndag 9 december 2012

Varför får jag dessa tankar? Åka i december?

Funderar på hur det skulle vara att åka i julhelgen till Köpenhamn och göra en insemination? Ett försök som jag då gör utan att ha tagit pergotime eftersom inga ultraljud går att göra då.

Det skulle innebära att jag inte har råd med januariförsöket om jag inte använder kreditkortet också.

I januari har jag ju tänkt använda pergotime.

Att hitta en sittplats på ett tåg vid julhelgen är väl stört omöjligt. Samtidigt har jag ju sagt att jag jobbar alla vardagar i slutet av december och början av januari. Detta för att jag skulle kunna åka i mitten av januari.

Just nu lutar det åt att jag i alla fall börjar testa vid dag 10 för att få lite koll på min cykel och när jag får plus på ägglossningsstickan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar