lördag 29 december 2012

Uppe tidigt idag

Jag har tvättstuga nu mellan kl. 7 och 11. Så jag är lite trött eftersom det är andra natten i rad jag inte har sovit mycket. Den ena natten var det 5 timmar och nu 7 timmar. Jag kunde ha gått och lagt mig tidigare igår kväll men jag hade svårt att stänga av tv:n.

Igår åt jag onyttigt och det blev att jag tänkte att december är körd ändå så ät onyttigt nu för från 1 januari måste du skärpa dig.

Igår beställde jag en höjning av hastigheten på mitt mobila bredband. Jag bytte abonnemang i juni för att sänka mina kostnader. Men att ha den lägsta hastigheten på mitt bredband har inte fungerat för mig. 1 eller 2 veckor innan månaden är slut har jag surfat upp min tillåtna mängd och får väldigt långsamt internet. Igår tog tålamodet slut.

Annars så längtar jag efter sommaren och semestern. Jag försöker planera det nu men det är ju lite svårt pga alla inseminationsresor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar