lördag 10 december 2011

Det blir nog en grön jul i Stockholm

Jag saknar snön. 13 dagar kvar till julafton och prognosen säger bara plusgrader nästa vecka. Det är trist.

Ingen mens ännu. Men som känslan är i kroppen så borde den komma snart. I somras så var det över 40 dagar mellan juni- och julimensen. Men då var det mellan två olika semestrar och jag höll på med planerandet inför den andra semestern.

Mamma ville att jag skulle ta ett graviditest i söndags och jag gjorde det. Jag visste att det skulle vara negativt men det fick ju mamma att äntligen fatta att jag inte är gravid.

Men det är lite jobbigt att inte ha fått mensen. För varje dag som går så skjuts nästa försök upp med en dag. Jag funderar ju på februari men det beror ju på pengar och när jag får ägglossning.

1 kommentar:

  1. Åh, jag som tycker det är SÅ skönt att det inte snöar =) Vad olika det kan vara!

    SvaraRadera