onsdag 28 december 2011

Tänker för mycket

Så nu har jag redigerat förra inlägget med rätt datum för mensen i augusti.

Så 2 gånger var det 22 dagar och den tredje gången 25 dagar. Den gången det var 25 dagar var just den gången jag åkte i oktober.

Jag tror jag får ägglossning någon gång under de 3 dagar jag jobbar nästa vecka. Det var nog inte meningen att jag ska åka i januari.

Dag 22 är på tisdag. Får jag positivt på onsdagen så kan jag åka på torsdagen. Men jag vet inte om jag vill åka dagen efter. Men det beror ju på när jag får positivt på testet. Det är kanske större chans för mig om jag åker samma dag.

Så nu ska jag försöka att tänka mindre på när jag får positivt. Det finns inget jag kan göra åt det.

Men en sak vore lite jobbigt och det vore om jag fick positivt på nyårsafton. Det blir inte många timmars sömn som jag skulle få då. Kanske 2 timmar innan jag måste upp och åka in till stan och ta tåget. Men det är bara dag 19 på lördag så jag är ganska lugn och tror inte att det händer då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar