tisdag 13 december 2011

Nu räknar jag igen därför...

Min syrra har sagt att hon tänker ge mig pengar i julklapp. Hon har jobbat en del så hon vill ge tillbaka lite för allt jag har gjort i år för henne så hennes lön på ca
1 500 kr kommer jag att få i julklapp. Hon vill att pengarna ska gå till ett försök.

Då kanske det fattas ca 3-4 000 kr om jag snålar rejält. Jag som hade slutat tänka/hoppas på januari. Kreditkortet kan användas och sedan betalar jag tillbaka en del på kreditkortet med janaurilönen men jag är lite osäker. Just nu känner jag att jag vill nog åka samma dag som jag får plus på stickan om plusset kommer på morgonen. Det betyder att bara helger går. Blir det plus på kvällen måste jag få det på en fredag eller lördag.

Jag ska se om jag kan ta flyget denna gång för det verkar billigare än tåget men jag gillar nog tåget mer.

Jag vill ju helst inte använda kreditkortet.

Nu tror jag inte att detta är ett dilemma för jag lär nog aldrig få plus på stickan så att jag kan åka på en helg.

Så nu står jag i kvalet och valet om jag ska beställa teststickor. Jag har inte många kvar nu och borde börja testa den 24-26 dec. Jag vill ju kolla om testlagret har mellandagsrea innan jag beställer nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar