tisdag 27 december 2011

Kanske i helgen

Jag gick tillbaka i min blogg och kollade när jag hade ägglossning de tre månader jag har testat. Det var augusti, september och oktober. Nu i inläggen från augusti så skrev jag inte om när jag fick ägglossning men jag har för mig att det var den 22 augusti.
Jag minns att det var strax före jag åkte på journalsamtalet och inlägget den 21 augusti står det inget om ett positivt test men jag hade inte Clearblue då för att dubbelkolla.

Sedan i oktober så fick jag positivt den 26 oktber. Jag åkte ju dagen efter den 27 oktober. Nu tror jag att jag vill prova att åka samma dag jag får positivt.

Nu har jag inte med mig kalendern där jag har skrivit upp datumen om när jag får min mens. Jag har inte skrivit i bloggen heller om när jag fick mensen i september. Jag minns dock att jag hade mens den 3 september. Jag får ändra till rätt datum ikväll när jag kommer hem.

Mens den 31 juli och ägglossning den 22 augusti.
Mens den 31 augusti och ägglossning den 22 september
Mens den 1 oktober och ägglossning den 26 oktober

Så eftersom jag inte testade i början av denna månad efter ägglossning, så utifrån vad jag minns om hur min kropp var då jag troligtvis hade ägglossning, så chansar jag på att den 3 december jag hade min senaste ägglossning.

Efter detta långa utlägg har det kommits fram till att kanske i helgen har jag ägglossning.

Men det är mer troligt att det blir 2-4 januari och då jobbar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar