söndag 5 oktober 2014

Still sick

Kombination att vara sjuk och mycket på jobbet har gjort att jag inte haft tid att vara på bloggen.

En annan intressant detalj är att varje gång jag öppnar balkongdörren så kommer katten in. Att försöka uppmärksamma grannarna med en röst som är så hes och svag är inte lätt.

Just nu har deras balkongdörr blåst igen så de hör inte mig. Nu har katten varit här i en timme.

Jag vill jättegärna ha en katt men för mig är det viktigt med att kunna ha balkongdörren öppen och inte ha nät eller annat för. Så då blir det ingen katt. Men mina grannar tycker inte likadant.

Eftersom katten gillar att vara hos mig så undrar jag hur de behandlar katten.

Tidigare i veckan ville den inte släppa taget om mig och jamade så när jag lämnade över den. Det gjorde så ont i hjärtat då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar